Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със скорости-166 ЖТД

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от schoko Покажи съобщение
    Пак да се намеся Моят го смених с 325 Но това е номерът на сборката от притискател феродов диск и аксиален лагер Всичките елементи поотделно имаха щамповани някакви други номера Не съм ги записал какви са номерата на елементите от комплекта съединител но кой ще ми докаже съдържанието на комплекта 325 че е било това което трябва Колегата Гиги казва за оребрени ламели но не помня моят с какви е бил
    Значи е мазало общо взето има каталожен номер ,ама той е на комплекта, сиреч феродов диск и лагер(вече е ясно ,че притескателния се разпознава) може да са от всичко....
    иди ,че направи верния избор. Май май и късмета има общо. По-скоро ми се ще да я правя мойта ,че ми се къса сърчицето,не я карам вече 4 ден.......
    Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

    EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

    Comment


    • #92
      Аз си мисля следното колко съм прав незнам - феродовия диск какво да му е различно??? няма пружини, на лагера какво да му е различно??? остава притискателя та силата на ламелите явно е различна, като натискат по яко не може да превърти това го уточнихме че се познава просто на 325 са оребрени. Пък проблем с боксуване има не от мощност а от въртящ момент .......
      И тъй като съм препатил (хем колата си е силна хем карам "лекичко") за мен най добрия варянт е смяна с 325 и смяна на семеринга така и така всичко е свалено.

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщение
        Аз си мисля следното колко съм прав незнам - феродовия диск какво да му е различно??? няма пружини, на лагера какво да му е различно??? остава притискателя та силата на ламелите явно е различна, като натискат по яко не може да превърти това го уточнихме че се познава просто на 325 са оребрени. Пък проблем с боксуване има не от мощност а от въртящ момент .......
        И тъй като съм препатил (хем колата си е силна хем карам "лекичко") за мен най добрия варянт е смяна с 325 и смяна на семеринга така и така всичко е свалено.
        Мнението на Гиги мисля е най-вярно!

        Ето и малко нагледно за всички, мисля че ще е полезно:

        324:


        325:
        Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 01:50.
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
          Мнението на Гиги мисля е най-вярно!

          Ето и малко нагледно за всички, мисля че ще е полезно:

          324:


          325:
          Добре... уточнявам в началото ,че не съм нито инжиниер ,нито физик или автомонтьор даже не съм. Няма спор 325 е най-доброто. Видна е разликата. Ама за едните оребрени ламели цената Х2....Стигаме до извода ,че всеки според джобчето и карането си определя модела съединител
          Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

          EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

          Comment


          • #95
            Ами не съвсем. Ако вземеш 24 ше караш 10-ита хиляди. Съмнявам се, че е рентабилно, да не говорим, че ако караш агресивно може веднага да почне да буксува
            Last edited by Chimev; d.m.y г., 21:04.
            166, 2.4 JTD'00

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от Chimev Покажи съобщение
              Ами не съвсем. Ако вземеш 24 ше караш 10-ита хиляди. Съмнявам се, че е рентабилно, да не говорим, че ако караш агресивно може веднага да почне да буксува
              А ТиН-ското валео с какви ламели е ? Питам щото е на конкурентна цена
              Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

              EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

              Comment


              • #97
                Колега не цитирай фирми, че модераторите ше се карат. Иначе да ти кажа не съм го разглеждал подробно
                166, 2.4 JTD'00

                Comment


                • #98
                  Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
                  Добре... уточнявам в началото ,че не съм нито инжиниер ,нито физик или автомонтьор даже не съм. Няма спор 325 е най-доброто. Видна е разликата. Ама за едните оребрени ламели цената Х2....Стигаме до извода ,че всеки според джобчето и карането си определя модела съединител
                  Аз не съм искал да казвам кой инженер кой не и аз не съм, просто исках нагледно да се види разликата А точно това оребрение предпазва май от по бързото износване до колко знам
                  156 2.4JTD 136+ PS

                  Comment


                  • #99
                    Първоначално публикувано от Chimev Покажи съобщение
                    Колега не цитирай фирми, че модераторите ше се карат. Иначе да ти кажа не съм го разглеждал подробно
                    То това остава и да ни наложат ограничения като в СЕМ. Не съм правил реклама, но няма друг начин да го опиша и да се изразя ,та да е ясно

                    Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                    Аз не съм искал да казвам кой инженер кой не и аз не съм, просто исках нагледно да се види разликата А точно това оребрение предпазва май от по бързото износване до колко знам
                    Не , аз го казах да е ясно ,че не съм компетенция , не беше насочено към никого и ми беше чудно ,че само заради ламелите цената е Х2 , но може би си има причина за това
                    Last edited by andro88; d.m.y г., 22:29.
                    Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                    EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                    Comment


                    • Не , аз го казах да е ясно ,че не съм компетенция , не беше насочено към никого и ми беше чудно ,че само заради ламелите цената е Х2 , но може би си има причина за това[/QUOTE]

                      Мисля че колегите искат да обяснят как да познаем номера 325 щото иначе може да го поръчаш да ти дадът друг и като не си го виждал да се радваш че си сложил точно този номер а всъщност - греда Щом още никой не е писал че е сложил точно този и има проблем явно е стока Мисля си от тези съединители 325 с тези ламели дали не са изфабрикували някое менте въпреки че съм за тях защото още никой не се е оплакал Аз също съм с такъв благодарение на информацията от форума въпреки че все още се чудя с какви ламели беше защото когато го сменях съм пропуснал уточнението за ламелите Надявам се да е бил това което пишеше на найлона
                      ALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW

                      Comment


                      • Това с тези усилени съединители ми прилича на търговски трик.Работата на съединителя и спирачките си приличат безкрайно много ,ако съединителят не приплъзва при тръгване ще тръгвате с подскок,какво от това ,че тези пружини на притискателя изглеждат усилени ,какъв е ефекта-съмнителен.Знаете ли за колко хиляди километра е проектиран да работи -аз знам . ако колата се кара постоянно на полусъдинител и само из задръствания -живота е по- кратък .Това ,че е усилен(според търговците) ще спре ли умората на метала или износването на феродовия диск или на аксиалния лагер?За мен усилен би означавало да е изработен от по -качествени материали ,а не някаква дребна промяна в дизайна!Нещо като добавките за масла- сипете си добавка и може да си карате дори без масло.При нормална експлоатация съединител се сменя 1-2 пъти през целия живот на колата.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                          Това с тези усилени съединители ми прилича на търговски трик.Работата на съединителя и спирачките си приличат безкрайно много ,ако съединителят не приплъзва при тръгване ще тръгвате с подскок,какво от това ,че тези пружини на притискателя изглеждат усилени ,какъв е ефекта-съмнителен.Знаете ли за колко хиляди километра е проектиран да работи -аз знам . ако колата се кара постоянно на полусъдинител и само из задръствания -живота е по- кратък .Това ,че е усилен(според търговците) ще спре ли умората на метала или износването на феродовия диск или на аксиалния лагер?За мен усилен би означавало да е изработен от по -качествени материали ,а не някаква дребна промяна в дизайна!Нещо като добавките за масла- сипете си добавка и може да си карате дори без масло.При нормална експлоатация съединител се сменя 1-2 пъти през целия живот на колата.

                          Съгласен на 100%. Затова и направих уточнение ,че не съм инжинер ама ми се струват подозрително еднакви тия съединители едно- оребрение на ламелите-всичко останало е като при 324. Поне так аразбрах до тук,че лагер и феродов диск на 324 и 325 са мота-мо еднакви
                          Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                          EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                          Comment


                          • Практиката показва че "усиленият" съединител е най-доброто решение за тази кола ако искаш да си я караш,а не да закрепиш положението,и задължителен ако имаш чип,най-малкото.А за спирачките пак има разлика,дали си с по-добри дискове и накладки,или са най-евтините.За толкова пари-толкова качество
                            Alfa 155 1.7,1.8 ex
                            Alfa 166 2.4 3 ex
                            155 1.8 MY 95 sport

                            Comment


                            • Не говорете глупости - откъде знаете от какъв материал е изработен единия и другия? Освен това точно от "едни ламели" нещата могат да стоят по коренно различен начин. Проблема с 24 (и други) на 166 не е в "бързото износване на метала" или нещо такова, а че притискателния диск не "притиска" със съответната сила, не съответства на мощността и масата на колата, получава се приплъзване и ... много поздрави, за нов съединител сте. Или си карате лекичко с буксуване докато феродото не изчезне



                              Колега shoko надявам се, че валеото не ти е дошло в найлон, щото аз не съм виждал така опаковано. тия дет съм ги виждал са в зелени кутии
                              Last edited by Chimev; d.m.y г., 09:36.
                              166, 2.4 JTD'00

                              Comment


                              • Колега shoko надявам се, че валеото не ти е дошло в найлон, щото аз не съм виждал така опаковано. тия дет съм ги виждал са в зелени кутии[/QUOTE]


                                Образно го казах Беше в зелената кутия на валео която беше увита с найлонова опаковка а на тая опаковка беше лепенката за модела на колата и каталожния номер
                                ALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW

                                Comment

                                Working...
                                X